Veilingactie ALMN Private Lease bereikt groot publiek

ALMN Private Lease - veilingactie

In vier dagen acht rijk uitgeruste private leaseauto’s geveild

De veilingactie van Autolease Midden Nederland (ALMN) heeft door een uitgebreide bannercampagne online meer dan één miljoen mensen bereikt.

Voor de tweede keer organiseerde ALMN een unieke veilingactie in Nederland. De actie eindigde afgelopen maandag. Gedurende vier dagen gingen acht rijk uitgeruste private leaseauto’s van verschillende merken in diverse prijsklassen onder de veilinghamer. ALMN-directeur Maarten Bruinsma spreekt van een groot succes: “Door een uitgebreide online campagne, die onder andere bestond uit banners op meer dan 100 grote websites en advertenties op social media, zijn we met veel mensen in contact gekomen en hebben we daarnaast een belangrijk doel bereikt: meer naamsbekendheid. We genereerden enorm veel traffic op onze website en hiermee interactie met potentiële private leaserijders”

De acht leaseauto’s werden tegen aantrekkelijke vanaf prijzen aangeboden op de website van ALMN. Deelnemers aan de actie konden op de website tegen elkaar opbieden en kregen een melding zodra hun bod door iemand anders was overboden.

Terug naar nieuwsoverzicht